Güncelleme Tarihi: 03 Şubat 2025

Gösterim: 584

2024-2025 Bahar Dönemi Katkı Payı-Harç Ücretleri Ödemesi ve Ders Kayıtları Duyurusu

Ders Kayıt Rehberi

 

Sevgili Öğrencilerimiz;

Lisansüstü ders kayıt işlemlerinde sizlere yardımcı olması amacıyla hazırladığımız rehberi inceledikten sonra ders kayıt işlemlerini yapmanızı önerir, sağlıklı ve başarılı bir akademik dönem geçirmenizi temenni ederim.

Prof. Dr. Ahmet AYDIN

Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Müdürü

 

Ders seçimlerini; öğrencilerimiz atanmış olan danışmanları ile birlikte yapacaklardır. Ders seçimlerini tamamlayan öğrencilerimiz “KESİNLEŞTİRME” işlemi yapmalıdır. Bu işlemin ardından mutlaka DANIŞMAN ONAYI’nın da alınması gerekmektedir.

ÖĞRENCİ OTOMASYONUNA GİRİŞ

  • Ders Kayıtları 03 Şubat 2025 Tarihinde Aktif Olacaktır
  • Öğrenci Bilgi Sistemi şifresini unutan veya ilk defa alacak öğrenciler ''Şifre sıfırla butonu ile şifrelerini sıfırlayarak veya E-devlet şifreleri'' ile giriş yaparak ders kayıtlarını yapabilirler.
  • Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş İçin;TIKLAYINIZ

KATKI PAYI / ÖĞRENİM ÜCRETLERİ

  • Yabancı uyruklu öğrenciler, ikinci öğretim tezsiz yüksek lisans öğrencileri, ikinci üniversite okuyan normal öğretim öğrencileri ile normal öğrenim süresinde mezun olamayanlar öğrenim ücretlerini ve katkı paylarını Öğrenci Numarası ile Halk Bankası Şubelerinden veya Halk Bankası İnternet Şubesi / (03 Şubat 2025-07 Şubat 2025) tarihleri arasında yatırabilirler. Harç bilgileri için TIKLAYINIZ
  • Ders kayıt işlemlerini tamamlanabilmesi için katkı payı ve öğrenim ücretlerinin yatırılması zorunludur.
  • Tezsiz Yüksek Lisans Programlarında üçüncü yarıyılında olan öğrenciler ücret yatırmayacaklardır.

DERS SEÇİMİ ve DANIŞMAN ONAYI

  • Ders Kayıtları ve Danışman Onayları, Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden (03 Şubat 2025-07 Şubat 2025) tarihlerinde yapılacaktır.
  • Öğrenciler, derslerini seçtikten sonra, “kontrol et” butonunu ile kontrolleri sağlamalı ve sonrasında mutlaka “kesinleştir” butonuna tıklamalıdırlar. Kesinleştirme işlemi yapılmadığında ders seçimleri danışmanların sistemine düşmemekte danışman onayı yapılamamaktadır.
  • “Danışman Onayı” olmayan ders kayıtları geçersizdir. Ders kayıtları, öğrencinin sorumluluğundadır.

 

ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ DERS SEÇİM İŞLEMLERİ

 

 

1-  İlk olarak https://obs.bandirma.edu.tr adresine giriş yapınız. Karşınıza aşağıdaki ekran çıkacaktır. Sol tarafa size ait olan bilgileri girerek sisteme giriş yapınız.

 

Ortalama Resim

 

 

 

2- Giriş yaptığınızda karşınıza aşağıdaki ekran çıkacaktır. Bu ekranda sol tarafta yer alan menüde 2. seçenekte bulunan ‘’ Ders ve Dönem İşleri’’ seçeneğine tıklayınız.

 

Ortalama Resim

 

 

 

3- Aşağıdaki ekrandan ilk seçenekte bulunan ‘’ Ders Kayıt ‘’ butonuna tıklayınız.

 

Ortalama Resim

 

 

 

4- Karşınıza seçilebilecek derslerin bulunduğu ekran çıkacaktır. Bu ekrandan öncelikle ders seçimini yapmak istediğiniz döneme ait ilgili kutucuğunu işaretleyiniz. Ders Seçimini yaparak kesinleştiriniz.

 

Ortalama Resim

 

Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Müdürlüğü