BANÜ PORTAL ÜBYS E-POSTA
  • Türkçe Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • English English
  • ARA
    Hızlı Arama
BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ
  • HAKKIMIZDA
    • Müdür Mesajı
    • Tarihçe
    • Misyon & Vizyon
    • Organizasyon Şeması
    • Sayılarla Enstitümüz
    • Stratejik Hedefler
    • Kalite Yönetim Sistemi (KYS)
      • Birim Kalite Komisyonu
      • Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Kalite Kurulu Yönetmeliği
      • Kalite Güvencesi Sistemi Yönergesi
      • KYS Dökümanları
      • Faaliyet Raporları
      • Birim İç Değerlendirme Raporları
      • Birim İdari Süreç Toplantıları
    • İç ve Dış Paydaşlar
  • YÖNETİM
    • Müdürlük
    • Enstitü Kurulu
    • Enstitü Yönetim Kurulu
    • Enstitü Danışma Kurulu
    • Kararlar
  • PERSONEL
    • Akademik Yönetim
    • İdari Yönetim
    • İdari Personel
    • İdari Personel Görev Dağılımı
    • Formlar
      • Akademik Personel
      • İdari Personel
  • BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
  • PROGRAMLAR
  • ÖĞRENCİ
    • Akademik Takvim
    • Mevzuat
    • Öğrenci Formları
    • İş Akış Süreçleri
    • Ders Programları
    • Sınav Programları
    • Tez Yazım Kılavuzları
    • Araştırma Uygulama İzni
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • Yayın Koşulu
    • Öğrenci Değişim Programları
      • Erasmus
      • Mevlana
      • Farabi
  • İLETİŞİM
BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
MENU

Kalite Yönetimi

    Kalite Koordinatörlüğü Stratejik Planlar Risk Kütüğü Politikalar Anketler Anket Sonuçları Birim Faaliyet Raporları Birim İç Değerlendirme Raporları Birim İdari Süreç Toplantıları

Formlar

    Öğrenci Formları Akademik Formlar İdari Personel Formları Lisansüstü Program Açma Formları

Kurullar/Komisyonlar ve Kararları

    Kalite Komisyonu Eğitim Komisyonu Toplumsal Katkı ve Sürdürülebilirlik Komisyonu Risk Komisyonu Danışma Kurulu Yönetim Kurulu ve Kararları Enstitü Kurulu ve Kararları

Öğrenci Destekleri ve Uluslararasılaşma

    Öğrenci Destekleri ve Uluslararasılaşma

Öğrenci

    Bologna Ders Bilgi Paketleri ve İçerikleri Akademik Takvim Ders Programları Ders Planları Sınav Programları ve Sınav Takvimi Danışmanlık ve Akademik Danışmanlık Sayıları Danışman Görüşme Saatleri Birim Bologna Koordinatörlüğü Birim Erasmus Koordinatörlüğü Birim Mevlana Koordinatörlüğü Birim Farabi Koordinatörlüğü

Yönetmelik/Yönergeler/Senato Esasları

    Yönetmelikler Yönergeler Uygulama Esasları

Prof. Dr. Sabahattin ZAİM Kütüphanesi

    Prof. Dr. Sabahattin ZAİM Kimdir? Kütüphane Kampüs Dışı Erişim Eğitim ve Kurslar Açık Erişim

Öneri, İstek ve Şikayet Bildirimi

    İstek ve Öneriler

Sosyal Medya Hesapları

    LinkedIn X Facebook İnstagram YouTube

Faydalı Linkler

    Ulusal Tez Merkezi E-Devlet ÖSYM YÖK YÖKAK YÖK Bilgi Sistemi YÖK Akademik YÖK-SİS Resmi Gazete DETSİS Balıkesir Valiliği Bandırma Belediyesi Türkiye İlan Portalı Kariyer Kapısı

TÜM HABERLER Haberler

Genel Sekreterlik Görevinde Devir Teslim Töreni Gerçekleştirildi
18 Ağustos
Genel Sekreterlik Görevinde Devir Teslim Töreni Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Genel Sekreterimiz Cihangir Boz’a Veda Programı Düzenlendi
18 Ağustos
Üniversitemizde Genel Sekreterimiz Cihangir Boz’a Veda Programı Düzenlendi
Öğrencilerimiz TRT Geleceğin İletişimcileri Yarışmasından Yine Ödülle Döndü!
10 Ekim
Öğrencilerimiz TRT Geleceğin İletişimcileri Yarışmasından Yine Ödülle Döndü!
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü İlk Enstitü Kurulu Toplantısını Gerçekleştirdi.
30 Eylül
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü İlk Enstitü Kurulu Toplantısını Gerçekleştirdi.
Üniversitemizde Özel Gereksinimli Öğrenci Oryantasyon Programı Düzenlendi
23 Eylül
Üniversitemizde Özel Gereksinimli Öğrenci Oryantasyon Programı Düzenlendi
Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Boz’un 2024 - 2025 Eğitim-Öğretim Yılı Başlangıcı Dolayısıyla Mesajı
23 Eylül
Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Boz’un 2024 - 2025 Eğitim-Öğretim Yılı Başlangıcı Dolayısıyla Mesajı

TÜM DUYURULAR Duyurular

05 Eylül 2025
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Lisansüstü EK KONTENJAN Başvuru Sonuçları
28 Ağustos 2025
2025-2026 Güz Dönemi Lisansüstü Ek Kontenjan Başvuruları Bilim Sınavı (Mülakat) Duyurusu
18 Ağustos 2025
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Lisansüstü Ek Kontenjan Başvuruları Başladı
08 Ağustos 2025
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Lisansüstü Başvuru Sonuçları
24 Temmuz 2025
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Lisansüstü Mülakat Bilgileri
07 Temmuz 2025
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Lisansüstü Başvuruları Başladı
23 Haziran 2025
2024-2025 Bahar Dönemi Bütünleme Sınav Programı Duyurusu (Güncelleme 27.06.2025)
30 Mayıs 2025
2024-2025 Bahar Dönemi Dönem Sonu (Final) Sınav Programı Duyurusu
02 Mayıs 2025
2024-2025 Bahar Dönemi Mazeret Sınavı Duyurusu
22 Nisan 2025
23 Nisan 2025 Çarşamba Günü Lisansüstü Dersleri Hakkında
27 Mart 2025
2024-2025 Bahar Dönemi Arasınav Programları
26 Mart 2025
(Güncelleme) Ramazan Bayramına Denk Gelen Dersler Hakkında Duyuru
25 Şubat 2025
Prof. Dr. Özcan KARAHAN’ın Dersleri Hakkında Duyuru
14 Şubat 2025
BANÜ TÖMER C1 SINAVI HAKKINDA BİLGİLENDİRME
03 Şubat 2025
2024-2025 Bahar Dönemi Katkı Payı-Harç Ücretleri Ödemesi ve Ders Kayıtları Duyurusu
14 Ocak 2025
2024-2025 GÜZ DÖNEMİ BÜTÜNLEME SINAV PROGRAMLARI

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Lisansüstü EK KONTENJAN Başvuru Sonuçları

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Lisansüstü EK KONTENJAN Başvuru Sonuçları

 

Yurtiçi (Türk Vatandaşları) Adayların Dikkatine;

2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı Güz dönemi Lisansüstü Programlara (Tezli/Tezsiz Yüksek Lisans ve Doktora)  ek kontenjan öğrenci alımı sınav sonuçları açıklanmıştır.

Bilim sınavlarından başarılı olarak kayıt yapmaya hak kazanan adayların kesin kayıt işlemleri 15-21 Eylül 2025 tarihleri arasında çevrimiçi/online olarak yapılacaktır. Kesin kayıt hakkı kazanan adayların başvuru yaptıkları sistem üzerinden giriş yaparak belirtilen tarihler arasında “Kesin Kayıt Yapmak İstiyorum” sekmesine onay bildirmesi gerekmektedir. Adaylardan fiziksel belge talep edilmemektedir, başvuru esnasında sisteme yüklenen bilgi ve belgelerin doğruluğundan adaylar sorumludur. Gerçeğe aykırı beyanda bulunan veya eksik/hatalı belge sunan adayların kaydı iptal edilecektir. Kaydı tamamlanan öğrencilerin sistemdeki iletişim adresine (e-posta/sms) kullanıcı adı ve şifre bilgisi sistem tarafından otomatik olarak iletilecektir. Adayların sisteme kaydettiği e-posta adreslerinin “Önemsiz e-posta” (spam) dosyalarını da kontrol etmeleri önem taşımaktadır. Kesin kayıt işlemleri gerçekleşen adaylar Enstitü web sayfamızda yer alan Akademik Takvimde yer alan tarihler aralığında Enstitü Web sayfamızda yayınlanacak harç ve ders kayıt işlemleri duyurularını takip etmeleri gerekmektedir.

 

Başvuru Sistemi İçin Tıklayınız

 

Yurtdışı (Yabancı Uyruklu Vatandaşlar) Adayların Dikkatine;

2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı Güz dönemi Lisansüstü Programlara (Tezli/Tezsiz Yüksek Lisans ve Doktora) ek kontenjan öğrenci alımı değerlendirme sonuçları açıklanmıştır.

Ek kontenjan değerlendirme sürecinde başarılı olarak kayıt yapmaya hak kazanan yabancı uyruklu adayların kesin kayıt işlemleri 15 Eylül 2025 - 30 Kasım 2025 tarihleri arasında şahsen Enstitüye başvuru ile yapılacaktır. Kesin kayıt hakkı kazanan adayların başvuru yaptıkları sistem üzerinden giriş yaparak 15-21 Eylül 2025 tarihleri arasında “Kesin Kayıt Yapmak İstiyorum” sekmesine onay bildirmesi gerekmektedir. Adaylar fiziki belgeleri Enstitümüze aşağıda yer alan belgeleri teslim ettiklerinden sonra sistemde kayıtları aktif edilecektir. Kaydı tamamlanan öğrencilerin sistemdeki iletişim adresine (e-posta/sms) kullanıcı adı ve şifre bilgisi sistem tarafından otomatik olarak iletilecektir. Adayların sisteme kaydettiği e-posta adreslerinin “Önemsiz e-posta” (spam) dosyalarını da kontrol etmeleri önem taşımaktadır. Başvuru esnasında sisteme yüklenen ve fiziki olarak teslim edilen bilgi ve belgelerin doğruluğundan adaylar sorumludur. Gerçeğe aykırı beyanda bulunan veya eksik/hatalı belge sunan adayların kaydı iptal edilecektir.Yabancı uyruklu adaylar vekalet yoluyla kayıt yapamazlar. İlgili adaylar şahsen müracaatta bulunmaları gerekmektedir.

NOT: EK-1 Listede yer alan ülkelerden Enstitümüze kayıt yaptırmaya gelecek adayların ayrıca Tüberküloz (TB) Tarama Formunun Bandırma Verem Savaş Dispanseri kurumunda yapacakları tüberküloz testi sonucu ilgili kurum yetkilileri tarafından doldurulup onaylatarak kesin kayda gelmeleri gerekmektedir. İlgili form doldurulmadan adayların kesin kayıtları yapılmayacaktır.

 

Başvuru Sistemi İçin Tıklayınız

 

Yabancı Uyruklu Adayların Şahsen Teslim Etmesi Gereken Belgeler

 

  • Tüberküloz(TB) Tarama Formu
  • Yurtdışı Yüksek Lisans (MSc.) Kesin Kayıt Belgeleri
  • Yurtdışı Doktora (PhD.) Kesin Kayıt Belgeleri

 

 

ÜNİVERSİTEMİZ

  • Yönetim
  • Tarihçe
  • Yerleşkeler
  • Kurumsal Kimlik
  • Kalite

AKADEMİK

  • Enstitüler
  • Fakülteler
  • Yüksekokullar
  • Meslek Yüksekokulları
  • Kurul ve Komisyonlar

ÖĞRENCİ

  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Akademik Takvim
  • E-kütüphane
  • Yemek Listesi

İLETİŞİM

Adres : Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Merkez Yerleşkesi 10200 Bandırma / Balıkesir


Tel : 0266 717 0117
Faks : 0 266 717 00 30
E-Posta : kurumsaliletisim@bandirma.edu.tr
KEP : bandirmaonyedieylul@hs01.kep.tr

BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2025

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi
  • HAKKIMIZDA
    • MÜDÜR MESAJI
    • TARİHÇE
    • MİSYON & VİZYON
    • ORGANİZASYON ŞEMASI
    • SAYILARLA ENSTİTÜMÜZ
    • STRATEJİK HEDEFLER
    • KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ (KYS)
      • BİRİM KALİTE KOMİSYONU
      • YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE GÜVENCESİ VE KALİTE KURULU YÖNETMELİĞİ
      • KALİTE GÜVENCESİ SİSTEMİ YÖNERGESİ
      • KYS DÖKÜMANLARI
      • FAALİYET RAPORLARI
      • BİRİM İÇ DEĞERLENDİRME RAPORLARI
      • BİRİM İDARİ SÜREÇ TOPLANTILARI
    • İÇ VE DIŞ PAYDAŞLAR
  • YÖNETİM
    • MÜDÜRLÜK
    • ENSTİTÜ KURULU
    • ENSTİTÜ YÖNETİM KURULU
    • ENSTİTÜ DANIŞMA KURULU
    • KARARLAR
  • PERSONEL
    • AKADEMİK YÖNETİM
    • İDARİ YÖNETİM
    • İDARİ PERSONEL
    • İDARİ PERSONEL GÖREV DAĞILIMI
    • FORMLAR
      • AKADEMİK PERSONEL
      • İDARİ PERSONEL
  • PROGRAMLAR
  • ÖĞRENCİ
    • AKADEMİK TAKVİM
    • MEVZUAT
    • ÖĞRENCİ FORMLARI
    • İŞ AKIŞ SÜREÇLERİ
    • DERS PROGRAMLARI
    • SINAV PROGRAMLARI
    • TEZ YAZIM KILAVUZLARI
    • ARAŞTIRMA UYGULAMA İZNİ
    • SIKÇA SORULAN SORULAR
    • YAYIN KOŞULU
    • ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROGRAMLARI
      • ERASMUS
      • MEVLANA
      • FARABİ
  • İLETİŞİM